Kızlar bir pedikür manikür olmuş 80-90 lira. Yüreğim dayanmaz o parayı vermeye artık.
Evde kullandığınız memnun olduğunuz elektrilli manikür pedikür setiniz var mı ?
Hangi marka?
Almayı düşünüyorum.
Pandemiden beri kuaföre gitmiyordum sonra hamilelik falan derken hepten uzak kaldım kuaför salonlarından. Ama artık eski halime dönmeye başlamam lazım.
Sanırsın demircide demir dövüyorum ellerim ayaklarım isyanlarda kıyamam 😄