Artık 2 buçuk yaşında çok gec kalınmış meme sonlandırmayi 4 gündür gündüz bıraktık, bu süre içersinde gündüz uyuduğu uykusunuda bıraktı gece çok erkenden yatiyo bu vesile ile gel gelelim gece de emiyo nasıl sonlandıracagim bilmiyorum.yardım edecek kimse de yok gündüz uyumuyo oyalamaya çalışıyorum ama uyusa da iyi olur sadece emerek uyuduğu için uykuya geçmeyi de bilmiyor napicam nasıl uyutucam ben bu kızımı 😏