Merhaba anneler sorum kullananlar içindir ben Prima günlük rahatlık kullanıyorum artık kızıma gece gündüz beğendim kızım 5 ay 1 haftalık 6,5 kg o yüzden 3 numara kullanıyorum ne zaman 4 numaraya geçebilirim onu bilemiyorum o sizler kaç kilo kaç numara kullanıyorsunuz acaba cevap verirseniz sevinirim