Asl00 Ben kullanıyorum 4 yıl önce aldım ama memnun değilim açıkcası. Çeliği çok ince çabuk yanıyor içi sürekli telle ovmak zorunda kalıyorum. Yeni üretimleri bilmiyorum tabi geliştirmiş olabilirler. Alacaksanız kesinlikle korkmaz veya aryıldız alın. İnanın çok kaliteli.