Kızlar evim rüzgar almıyor. Banyo yapıyoruz 5 dk içinde yine kokuyoruz terleyip bebeğim duramıyor sıcaktan kabus görüyoruz artık. Acaba klimayı gece gündüz çalıştırsam oturma odası , yatak odası , mutfak ve koridor fatura çok gelir mi ki 😬🥴 klima oturma odasında