Iscan öncelikle sabır ben gündüzleri hiç zorlanmadım çok yorulduğu için kendisi uyudu hep gece uykularında çok uyandı sallamamı istedi ama ben uykusunu açıp onu yordum kendiliğinden uyudu 1 hafta sonra alıştığı için geceleri uyandığında kendisi uyuyor