bayankitapkurdu benim kızım da 2.5 yaşında. Doğduğundan beri gece uykusunda ağlar ama şu 2 aydır kalkıp sadece ağlıyor. Gece terörü diye düşündük bir müddet, o ara meme emmeyi bıraktırmıştım onun sebep olduğunu düşündük 15 gün aynı saatte kalkıp 2 saat ağlıyordu. Şimdi biraz hafifledi ama benim gözlemlediğim gün içinde etkileyen olaylar olunca ağlıyor hala. Dün gece mesela çok zordu bizim için çaresiz kaldık o kadar ağladı ki çok yıprattı kendini.ben ağladığı saatten bir 5 10 dk önce kaldırıp geri yatırıyordum işe yaratmıştı.