Edizbeyinannesi bende yada bebeğimde bir sıkıntı yaşatmadı bende çok araştırmıştım ama test falan yaptırınca dr önerdiği için test sonucuna göre içtim aynı zamanda çocuk dr umuz da 2 bebeğinde de kullanmış bu ilacı öyle söyledi 3. Aydan 14 aya kadar kullandım günde 3 tane içiyordum 21 tane vardı sanırım içinde pek emin değilim ama çok çabuk bitiyordu ilacım solgar b12 de kullanıyordum günde 6 tane çocuk dr una göre 3 yaşa kadar emzirin bebeğinizi benim oğlum süt olmadığı içinde memeyi bıraktı deli gibi süt sağımı yapıyordum 14. Ayda yeter artık dedim şimdi ne çıkarsa veriyorum hatta günde 1 kez sağıma düşürdüm kesilsin diye yok zaten sütüm de