Sedaaksyy benim sütüm yok denecek kadar azdı canım bebeğimin emme refleksi güzeldi her hemşire öyle demişti emzir sütün olur diye diye bebeğim 3790 doğmuştu ilk çocuk dr u erkekti yetmez dedi sağdım mesela şu kadar dedim bebeğin iri bebek neyse öyle böyle dr u değiştirdim çocuk dr unu bayan dr 2 bebeğimde de içtim solgarla beraber dedi ilk tabi emzir gelcek baskısı 3. Ay gitmiştim ona sonra öyle böyle değerlerime baktırdım gerçekten prolaktin seviyem düşük çıktı ardından başladım ilaca ama doğumdan itibaren emmedi doğru düzgün benimki 4. Ay komple bıraktı sağarak devam ettim 15 aylık şuan ilacımı bıraktım yine sağdım çok çok azaldı artık kesicem sütten