Kızlar 5 ay 7 günlük oglum var.3. ayına kadar acayıp ıstahlı memeden ayrılmayan bır bebektı.Rotavırus aşısından sonra beslenme reddı yaşadık. zor emmdı ıshal oldu o donem kılo kaybetti..sonra gerı beslenmeye başladı ama eskı ıstahı yok.artık meme +mama seklınde gidiyoruz doktorunuzun önerisiyle..ama 4 farklı mama denedık 1 hafta sonra içmek istemiyor mamaları..aptamıl,sma,golden goat ve evolvia.
doktor gelişiminin ıyı oldugunu ama kılosunun sınırda oldugunu söyledi .ac kalıyormuş gıbı hısedıyorum ama huzursuz falan degıl gayet düzenli uykusu olan mutlu keyıflı bır bebek..
dogum kilosu 2900 du suna 6150 gram..
Kılo alması yada ıstah için napabılırım?