Elifdursun Merhaha 15 günlük Bebeğim bir türlü uykuya dalamıyor ağlıyor emmek istiyor ama tok gazını çıkardım ama bi türlü sancısı var gibi ağlıyor uyumuyor neden olabilir ne yapmam lazım
mama Elifdursun pek yapılacak bir şey yok malesef. Bebeğim 6 aylık hala zar zor uyuyor geceleri. Anne karnındaki ses gibi bir şeydi sanırım adı. Youtube dan onu açıyordum biraz işe yarıyordu. Henüz çok minik bebeğiniz. Adaptasyon sürecindedir çok normal😊
Kadriye Elifdursun sıcaktan bunalmis olabilir. Benimki sıcakta asla uyumuyor çıkarıp gezdiriyorum yada dus aldiriyorum ve tek zibın kaliyor uzerinde. Bide öyle deneyin
Cemremmmmm Elifdursun kundak yap annesi sırtını destekleyecek girişe yan yatır.ellerini bi hareket ettiremesin bakalım.benim kızımda arada öyle yapıyor kundak yapınca geçiyo hemen.
Elifdursun mama o @ gokturkhicret55 tekim cok korkuyorum bi şey oluyodur anlamıyorum diye üzülüyorum onunla birlikte bende ağlıyorum
Elifdursun Kadriye benim kırkı çıkmadı akşamları duş aldırtmıyoruz ama bu akşam dışarı çıktık araba ile durmasaydı hastaneye götürecektik baktık arabada uyudu eve geldik ama evde uyumuyor
Elifdursun Cemremmmmm kundak denedik bi kaç sefer kabul etmedi elleri ayaklarını hep hareket ettirmek istiyor kundağı çözmeden uyumamıştı 🙈
Kadriye Elifdursun Anlıyorum sizi çok zor hele su sıcak günlerde. Benim 4 aydan sonra biraz düzeldi şükür. Gece gündüz uyumazdi. Gaz masajı yapabilirsiniz rahatlatır hoşuma gider belki. Benimki hala çok sever
Elifdursun Kadriye ben de yapıyorum ama benim ki sadece meme de kalmak istiyor orda da sancılanıyor ama orası dindiriyor sanki
Kadriye Elifdursun gazi olan çocuk ekmek ister sürekli. Emdikce gazi artar kısırdöngü olur yani. Şarkı eşliğinde oyun gibi kol hareketleri karın hareketleri bacak hareketleri hoşuna gider inşallah. Insanda ne yapacağını sasiriyor
Elifdursun Kadriye inşallah şaşırdım kaldım TEK’im cok bunalıyorum yetemiyorım sanıyorum cok kötü oluyorum
Zeynep81 Elifdursun benimde bebeğim 34 günlük 15 günlükden beri geve uykusu yok sancısı var gazını çıkaramıyor yerine yatırıyorum uyanıyor bugün doktora getirdik laktoz alerjisi çıktı ben bundan sonra süt diyeti yapacağım çocuğa dokunuyormuş meğerse sütten bebeğe geçiyormuş damla verdi birde
Elifdursun Zeynep81 bende aynı yatırıyorum ağlıyor bende gazını çıkarıyor ama yine sancılanıyor nasıl anladılar alerjiyi peki ne yaptılar o alerji nasıl oluyormus