bumblebee Merhaba anneler… Doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya başlayalım dedi. Neyse bayramdı vs il dışı derken 5,5 aylık oldu. Kabak tadımıyla başlayım dedim. Ancak mama sandalyesine oturmalı mı? Bu konuda tereddütlerim var.
Elika00 bumblebee eğer oturabiliyorsa oturtabilirsin. Oturamıyorda yanına yastık koy öyle oturt destekli oturtmaya başlamış olursun. Zaten en fazla 5-6 dakika sürecek birşey olmaz