Kızlar bebegim 7 aylik 8nci ayına girdiğinde çalışmaya basliycam. Bebegim memeye çok düşkün. Yavaş yavaş biberona alıştırmaya çalışıyorum ama sizlerden de tavsiye bekliyorum. Hem ben hem bebegim zorlanmadan çalışma hayatına nasil adapte olabiliriz? Günlük 1.5 saatlik iznim var sizler nasıl degerlendirdiniz bu zaman dilimlerini. Şimdiden teşekkürler.