Kızım iki aylık olacak. Kolik ve alerjik bir bebek olduğu için hiçbir zaman kendi kendine uyumadı. Ayakta pışpışlıyordum şimdi öyle de uyumuyor emerek uyuyor sadece. Bir ay sonra çalışmaya başlayacağım. Emerek uyumaya alıştırmak istemiyorum yoksa ben yokken uyutamazlar. Hamak beşik alsam diyorum tavsiye eder misiniz. Sonra da onu bıraktırmak zor olacak ama şu an mecbur gibiyim, zamanım yok. Hangi marka tavsiye edersiniz bir de