10 Ağustos Cumartesi akşamı eşimle mağazaya gittik. Oğlum 3 aylık. Ona 3-4 parça bir şeyler aldık. Aldıklarımın arasında, bir tane uzun kot pantolon da almıştım. Biliyorsunuz bebeklerin kıyafetini önce makinada 20 dereceyle yıkarsın. Temiz giydirirsiniz. Ben de makinaya attım, ve kot pantolon makinadan yırtık çıktı. Diğerlerinde bir şey yok. Bugün mağazaya gittik. Biz geri verir yerine bize başka bir şey alın diyecekler diye beklerken Kasadaki beyfendi “ biz karar veremiyoruz. Aldığınız ürünün firmasını arıyoruz onlar fotograf istiyorlar sonra isterlerse ürünü gönderiyoruz, ürünü gönderirken sizi de arıyoruz siz olmadan gönderemiyoruz sonra 20 iş günü içinde firma cevap veriyor” diye bir açıklama yaptı.
Şuana kadar 1000-1500tlilik alışveriş yapmışımdır. aldığım ürünün fiyatı 29tl parasında değilim sattıkları ürüne sahip çıkmamaları bir ürün değişimi ya da iadesi için 20-25 gün bekle demeleri müşteriyi yıldırma politikasından başka bişey değil. Kazayla defolu bebek arabası alsan işin Allah’a kalacak demek ki!
Ürünlerinizin Defolu çıkmış olup, müşterinin hiç bir suçu olmadan bekletilmesi hiç hoş değil. Bir daha gidip alır mıyım. Bilmem! Link nasıl ekleyecem 🤔
https://eksiup.com/p/kg763708faju