NAZAKYOL06 Bizim doktorumuz soylemisti d vitamini kullanmamız gerektiğini ve gerekli olmasa doktor vermezdi biz üç ayligiz doğduğunu, günden beri kullanıyoruz ve araştırırsanız da bebekler doğduktan onbes gün sonra kullanılması gerektiğini belirten bir çok yer var araştırın ve gazla kabizlikla alakası yok biz kulallniyoruz öyle sorun yaşamadık