Nisan4523 Bebeğim 1 hafta sonra tam 6 aylık olacak. Sağlık sorunum sebebiyle emzirmeye devam edemeyeceğim ne yazık ki. Bugüne kadar hep meme emdi. Hiç biberon kullanmadı. Dolayısıyla mama da almadı. Philips aventin biberonunu denedim içine süt koyarak ama asla almıyor. Yine philips aventin mor olan alıştırma bardağını denedim. Onu da ısırıyor sadece ucu yassı olduğu için. Çiğneyip duruyo sadece. Çaresiz kaldım. Bir şekilde alıştırmak zorundayım ama nasıl? Sizler nasıl alıştırdınız?
Neslihan-55 Nisan4523 ben wee baby tombul olan biberon var ondan almıştım onun başlığı aynı anne göğsü gibi yuvarlak onu hemen almıştı
Melekhnm Nisan4523 emzirme bırakmak zorundaymışsınız okurken üzüldüm kimse keyfi zaten asla bırakmaz geçmiş olsun mesela göğsüne koyar gibğ meme verecek gibi biberonu ağzına koysanız fayda eder mi ben meme reddi yaşarkende önce emzik koyup kandırıp çekip tekrar meme koyardım ağzına belki işe yarar
Nisan4523 Melekhnm Çok teşekkür ederim. Evet cidden zor bir süreç olacak bizim için. Çünkü sütüm olmasına rağmen bıraktırmak zorundayım. Psikolojik olarak zorluyor zaten beni bu iş. Üstüne bir de bebeğim hem biberon hem mamayı reddediyor. Çok yoruldum 😢 o şekilde emzikle denedim ama fayda etmedi ne yazık ki
Nisan4523 Gul-42 Cidden mi? 😢 Ne kadar süre uğraştınız peki? Benim o kadar vaktim yok ki 😢 acilen alıştırmam lazım ama nasıl
Gul-42 Nisan4523 vlla sureklı verdım almadı yanı meme gıbı ıstedı hep almadı 9. Ay da tesadufen kendı cektı oyle alıştı sureklı verdım ama almadı bende plastık bıberonla agzına sıkıyordum yanı
Nisan4523 Nsli Peki başından beri mi kullanıyordunuz yoksa sonradan mı alıştırdınız? Doktorumuz da lansinoh dedi de az önce. Ondan merak ettim.
Nsli Nisan4523 ilk başlarda anne sütü alıyordu kızım sonra meme reddi yaptı hem anne sütü hem mama ile gitmek zorunda kaldık ama asla biberonu kabul etmedi sonra zamanla alıştı biraz zorlayın mecbur aç olunca alıyor 🙄 —-5 aylık iken başladık biberona