Elifmoms 2 alın bence çok kapsamlı zaten 3 yaşa da uygun bence
benim kızım 2 yaşında sadece içindekileri soruyor, kavramlar yok henüz
ama büyük, küçük - içinde, dışında, hangisi soğuk hangisi sıcak, bunlardan hangisi içecek hangisi ev eşyadı gibi soruların hepsini biliyorsa 3 alın, bu bahsettiklerim var 2 yaşta