Pierre Cardin yoyo bebek arabasını kullanıyorum. Açılıp kapanması çok rahat, bagajda çok az yer kaplıyor ve tek elle bile sürülebiliyor. Tamamen yatış pozisyonu var. Tek dezavantajı çift taraflı sürüş yapılamıyor. Ben doğduğundan beri kullanıyorum şu an 8 aylık iyi ki almışım.