Şimdi benim bebe 23 aylık artık kesmek istiyorum .. azaltarak gitme gibi bı yol izliyorum .. ama durum şöyle benim oğlan memeyle uyuyan bı çocuk.. bende bugünden itibaren sadece uykuya dalacagi zaman vermeyi planladim.. öğle uykusuna bbir kere yatar şimdi onda emzirdim ve uyudubi de akşam yatarken vermeyi planlıyorum sadece umarım yapabilirim.. bı sure sonra bunu da kesmeyi düşünüyorum … Gece emzirmeyi zaten biraktirmistim… Şimdi sorum ben gündüz ve akşam memeyi kestikten sonra nasıl uyutacam bı öneriniz var mi