Merhaba kizlaaar preeklemsi tanısı aldım geçen hafta aslında şu an tansiyon şikayetim yok ama idrarda protein çıktı ve erken memran rupturu hikayem olduğu için 37 den önce alalım dediler bebeği sizce başka doktora da gideyim mi ?
Preeklemsi olan gebeler ne zaman doğum yaptınız
Zorlandiniz mi