Annecik34 Güzel anneler sezaryen doğum yapalı 4 gün oldu, ayağımın bir tanesi aşırı şiş nedeni ne olabilir bilen var mı? Ve geçmesi için ne yapmalıyım. Mutlaka sizlerde de ödem problemi olmuştur.
Birdirbire Annecik34 benim ki 10 gün kendiliğinden geçti bol su ve yürüyüş yaptım o sonra ki aldığımız serumlardan oluyormuş benimde çok komikti terlik ayakkabı bile olmuyor üstü poaça gibi kabarmıştı😂
Selencanbaz Annecik34 benim de öyleydi. Çok şiştim. İnadına hareket ettim su içtim. 26. Gündeyim 12 kilo attım, 4. Günümde daha 1 kilo bile atmamıştım. (Kilo dediğim ödem)