Philipste koku yapmıştı sonra plastik olanı kaynatmadığım aklıma geldi karbonatlı suda kaynattım sonra çamaşır suyuyla sonra boool bol duruladım koku takıntım var benim maalesef ki evde bardaktan veriyorum zaten dışardan gelince de biberonu yıkayıp kapağını kapatmadan kaldırıyorum hava almayınca da koku oluyo