Arkadaşlar merhaba , bebeğim şuanda 2 buçuk aylık, aslında yavaş yavaş gaz problemimiz ortadan kalkıyor gibiydi. Nurse harveys damla ve vicol damla kullanıyordum dusuk dozlarda. Nurse harveys damla bitince eczane nurse harveys colex diye bir şurup vermiş. 5 ml bir ölçeği var bana biraz fazla geldi, gaz sıkıntımız da nüksetti. Damlanın içeriğinde zeytinyağı vardı ve tuvaleti yaparken de zorlanmiyordu. Ama şurup da çok kimyasal var gibi geldi. Sizlerden de bir cevap bekliyorum 😇😇