demirsmomm merhaba, bebeğim 7 haftalık ve tam 40.haftasında doğdu. 8.hafta atağına hesaplara göre daha var ama saat başı meme istiyor uykuları kısa sürüyor ve doyduğunu biliyorum çok şükür sütüm yetiyor. atak haftası erken başlar mı?