Kızlar doğm sonrası Çatlak tedavisi yaptıran var mı 2,5 ay önce doğum yaptım, henüz çatlakların kırmızı bazı merkez tedaviye uygun bazı merkezler ise henüz uygun olmadığını söylüyor ama ben aşırı rahatsızım yaptırıp Yaptırmama konusunda da kararsızım yaptıran varsa deneyimlerini paylaşabilir mi ? Faydasını gördünüz mü ?