Merhaba kızlar bugün doğum yapalı 3.gün bebeğimi emziriyorum çok şükür biraz yara olsa da. 2 saatte bir ne kadar emzirmem gerektiği konusunda çok fazla bir bilgim yok. Her iki göğsümü de emzirmeli miyim, her göğsü 15 dk emzirmek yeterli olur mu yada tek seferde tek göğüs mü emdirmeliyim bilmiyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi