İkimiz de covidmisiz ben daha iyiyim ama bebeğim kaç gündür ateşlendi ve ishali var sürekli çıkarıyor doğru düzgün emmiyor. Ağzını kitliyor adeta. 6 buçuk aylık, ağır geçiriyor. Probiyotik veriyorum fayda etmedi gibi. Önerisi olan var mı özellikle ishalin düzelmesi için?