4,5 ay sonra tüp bebek yapmayı düşünüyoruz, neden ve niye diye sormayın. 3 bebeğimi toprağa verdim,, normal yolla hamilelik planlamıyorum. Sorum şu… Dışarda falan beyin dağıtılarken şemsiye açan insanlar yüzünden saçma söylentiler dolaşıyor hep ..bazı cahil geri fikirli insanlar tüp bebeklerin sağlıksız olduğunu söylüyor..🙄 Tabi bunlar yanlış söylemler tabiki. Size soruyorum tüp bebek süreciniz, hamileliğiniz nasıl geçti? Tüp bebekle dünyaya gelen çocukların normal yolla olan çocuklardan bi farkı yok dimi?