Busrabsr uyuyor uyanıyor diyorum azcık oyuncaklarla oynayalım oturuyoruz döküyoruz oyuncakları maksimum 10 dakika oynuyoruz sonra hemen kucak istemeye başlıyor alıyorum geziyoruz dolaşıyoruz evde sonrasında asla hiçbirseyden memnun olmuyor. Yemek vakti geliyor oturtuyorum mama sandalyesine başlıyor mızırdanmaya. Ağlamakta değil garip garip sesler çıkarıyor memnun olmadığı anlatıyor 3 4 kasiktan sonra yedirmek çok zor oluyor. Yoğurdu o kadar iştahlı yerdi ki onu bile yemiyor. İçine sürekli meyve koyuyorum tatlansın diye yok yemiyor. Günde 3 kere birseyler hazırlıyorum 3 4 kaşık anca yedirebiliyorum sonra çöp oluyor. Çok zor geçiyor günlerimiz.