Gnd sevgii anneler bebeğim 1 yaşına girecek ve yeni diş çıkardı sanki köpek diş dediğimiz alt damağıda şişmiş gibi hiçbir şey yemek istemiyor B12 eksik çıktığı için 5 günlük yarım iğne verdiler kullandım iştahsızlık ondanmi aceba bende o yemedikçe iyice üstüne gidiyorum iyice yememeye başladı çok kafama takıyorum ne yapabilirim ve sadece kendi önüne koyduklarımi kendisi az yese odur benim elimden yemiyor sadece emek istiyor