Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 17 günlük. Dün akşam idrarında pembelik vardı sıvı kaybına bağlı olduğunu biliyorum . Sütüm var Allah’a şükür yetiyor eminim . Neden gelmiş olabilir sadece anne sütü alıyor su vermem gerekir mi . Ben az su içtim bir iki haftadır o da yapar mı acaba . Bebeklerinize suyu nasıl veriyorsunuz. Lütfen hepsine cevap verin 🙏🏻