Miniminim Kizlar bebegim 5 aylık. Menenjit aşısı oldu 2 gündur zaten iştahsızdi simdi 30 40 cc zor yediriyorum aç geziyor ne zaman geçer ya lütfen destek olsun bilenler
polenpolen002 Miniminim cuma 2 aylık asılarını oldu, meme artı mama ılave verıyorum ıkı haftadır bır sorun yoktu sımdı benı emıyor sorunsuz ama mama ıcmıyor korkuyorum ne olacak anlamadım mama içince kılo almıstı sımdı almıcakmı yanı😞