Merhaba herkese. Benim bebeğim 37+5 günlükken doğdu 50 cm erkek. Her ay 4 cm uzadı ama 4-5. Ayda boy uzaması durdu. Biraz kg olarak önden gidiyordu. Şu an 1 yaşında sağlık ocağından geldim 10.700 gr 69-70 cm arası dediler. Üstüne düş boyu kısa olabilir dedi bi tane hemşire. Hatta onun çocuğu da 50 cm doğmuş anne karnında 32. Haftadan sonra femur kemiğinde kısalık görmüşler şimdi çocuk yaşıtlarından 20 cm kısaymış her gece büyüme hormonu iğnesinden yaptırıyormuş. Ben 170 im eşim 175 boy olarak genel olarak ailede herkes uzun sadece eşim ve eşimin abisi biraz kısa. Hemşire böyle söyleyince cok moralim bozuldu