Asiye1453 Merhabalar oğlum 16 aylık bu aralar benden başka kimseye gitmiyor daima bana sarılıyor yapışık ikiz gibiyiz hiçbir şekilde beni bırakmıyor ne yapacağımı şaşırdım benimle aynı durumda olan var mı tecrübeli anneler nu durum normal mi
lgsya Asiye1453 18 aylık oglum 1 yasından ıtıbaren yapısık ıkız gıbıyız bır yasından once cok rahattım suan ise bazı gunler kucagımdan ınmıyor bacagıma yapışıyor anneğğ anneğğğ dıye bu yıne ıyı gunlerım bılıyorum oncelerı ayaga kalkınca dırek aglardı zamanla azalıyor bazen cogalıyor ama emınım gecıcek bu gunler 🫣