Merhaba anneler detan marka elektrolikit sinek kovucu taktık kızımın uyuduğu odaya. Hava çok sıcak cam hiç kapanmıyor bu arada hep açık. Onu kullanmadan önce kızım hep uyandı uykudan kaşıntı yüzünden hep ısırdılar çünkü. Taktıktan sonra sorun tamamen ortadan kalktı gün içinde de hiç çıkarmıyoruz hep aktif çalışıyor yani. Ama gel gelelim 2 yaş öncesi için önerilmiyor kızım 17 aylık daha. Takmayınca uyanıyor kaşıntıdan hep iz oluyor kolu bacağı. Taksam 2 yaş öncesi önerilmiyor arada kaldım. Bana fikir verin lütfen ne yapacağımı şaşırdım. Doktoru görevden ayrıldı onuda arayıp soramıyorum 🤷