Hazalperisi 1 yaş 2 aylık tükendimmmmm artık diş çıktı üstten 2 tane hiçbişey yemiyor bu kaşık mamalar biberon da oluyor mu hiç yapmadım daha önce lütfen bilgi verirmisinizzz gidip alayım 😔😔
mucizem3006 Hazalperisi ben Bebelac markasının almıştım kaşık mama ama biberonda da oluyor oğlum onu da sevmedi pek
Hazalperisi Pupis anacım kaşık değdiği an ağzına kitliyor boğa Burcu aşırı inat 😂😂 dur deneyeceğim ama
Pupis Hazalperisi sen dene cok seviyolar hayir diyen bebek yok sen dene hemen tadini aldir ilk severse yer zaten