Hande-ege cok sagolun insana hic gecmeyecekmis gibi geliyor, emip biraktikca doyup doymadiginida anlayamiyorum bazen sagip veriyorum o sekilde de biberona alismasindan korkuyorum, kimisi doymuyor olabilir az bisey mama ver sonra emzir diyor ne yapacagimi sasirdim bebegim dogdugunda 3.240 gr dı sonra 2960a dustu suanda 3800 yani 1 ayda 1 kiloya yakın almis doktor iyi dedi ama malesef devlet hastanelerinde yeterli ilgi alakada bulunmadiklari icin insanin yuzune bakmadiklari icin sorularimi bile soramadim doktora. Siz 3 damlayi ayni anda mi kullandiniz nasil kullandiniz ?