Emir0_ bizde her gün başka değil de her dönem başka oluyor. Mesela yumurta yapıyorum tereyağda. Ondan sıkılınca sucuklu yumurta, haşlama yumurta, peynirli yumurta, karışık tost. Bu döngü oluyor. İşe gitmiyorsa yumurtanın yanına domates soslu biber ya da patates kavurması falan yapıyorum.