Y-A-Annesi 8 diye biliyorum fakat doktorumuz kavun önermedi. İçeriğindeki potasyum miktarı böbreklere yük bindiriyormuş arada tadımlık ver dedi.
Karpuzla ilgili de ebe isilik vs yapabileceğini söyledi. Kızımı klimalı odada uyuturum her gün duş alır yine de isilik olmuştu. Ebe karpuz yiyorsa kes fazla yedirmek iyi değil demişti her gün yiyordu kestim hakkaten geçti arada gerçekten bi ilişki var mı bilemiyorum tabi paylaşmak istedim aklınızda olsun diye 😊