RaYaOm bisey yapmana gerek yok karnını sarmayı ıhmal etme cabuk bosalsın Bnde yenı dgum yaptım saramadık dıkıslerımden dolayı kanamamda hala az as oluyor yenı yenı sarmaya başladım karnımı ondan galıba 44 gundeyız hala azar azar oluyor bazıları 40 gun adet oluyorlar bılgım olsun