Oğlum mamayla büyüyen bir bebekti çok denedim ama biberon tutmuyor dün 21 aylık olduk. Yatarak süt içiyor biberonu illa ben tutucam o elimle oynuyor sütü ben içiriyorum. Aventin pipetli suluğu var onu tutuyor yani demek istediğim başka herşeyi tutuyor bardakla kendi su bile içiyor ama biberonu tutmuyor. Ben küçükken süt içerken bi elimlede kulağımla oynardım nasıl tatlı gelirdi o süt oğlumda elleriyle benim elimle oynuyor sizce ne yapmalıyım?