Arkadaşlar selam oğlum 5 ay 3 günlük meme+mama besleniyor doktorum başını güzel tutmasından dolayı ve destekle oturabildiğinden ek gıdaya hazır olduğunu 5. Ayın ortasında başlayabileceğimi söyledi tabiki sadece tattırarak. Yasaklarda inek sütü var ama ilk başlangıçı yoğurtla yapabilirsiniz demişti. İnek sütünü ham halde içirmek mi zararlı , işlenip yoğurt olduktan sonra sıkıntı olurmı evde mayalacağım da yoksa başka bir yoğurt mu temin etmeliyim. Bide üç gün kuralı nasıl oluyor. 3 gün boyunca aynı gıdayı yedirip takip mi edicem yoksa 1 gün yedirip 3 gün boyunca herangi bi alerjik durumu varmı diye mi takip edicem. Çok heyecanlıyım oğlum çok iştahlı güzel güzel mamalar yapmak istiyorum tecrübeli anneler destek olabilir mi