Her gün temizlik yapmaya çalıştığından, ve bunu zorunluluk gibi gördüğünden olabilir mi? Böyle durumlarda para harcamak bana çok iyi geliyo. Alıyorum kızımı arabayla avm ye gidiyoruz yada burger yemeye yada canım ne isterse. oyun alanlarına gidebilirsiniz. Bırak iş beklesin evde