ArasUras bu konuda size katılmıyorum. çocuklar doğduktan sonra 1-2 hafta sonra çiş ve kakası geldiğinde sinyal vermeye başlıyor ve tenlerine çişi ve kakası değmesinden hoşlanmaz. 1.5-2 yaşındaki çocuk çişi dolu bezle dolaşması psikolojik olarak iyi bir şey değil. çocuk eğitilmeye çok müsaittir. 10-11 ay olduğunda yanıma gelirdi çişi olduğunda, onun cümle kurmasına gerek yok, annesi olarak benim anlamam yeterli. bu tıpkı aç olduğunda ağlaması gibi. 2 yaşa kadar bez kullanmak bez üreten şirketlerin marketing politikasından ibarettir.