Yakamoz123 Acayip sisti son dereceye geldi sagmadim hic rahatsz olmuyrm cunku ama ne zmn eski haline doner merak ettn
Beybikolarr Yakamoz123 bende bi ay önce kestim memeden akşamları sağdım farklı bi hastalıktan dolayı antibiyotik kullanıyordum galiba oda etki etti iki gün baya zordu 10 günü buldu geri gitmesi akşamdan akşama rahatlayacak şekilde sağın ki mastit olursunuz
leopar bsratetik çünkü o şekilde gene süt giriyor tabi br kadar çok sağım Ve emme okadar çok süt demek yanılmıyorsam emmeden kesmiş tabi yanılmıyorsam ama eğer kesmemişse sizin yaptığınız çok doğru 🙏🏻