Bol bol emzir canm her emzirme sonrası kendi sütünü sur etrafına bide silikonla değil normal emzir bende çok çektim oğlum 20 aylık yine oldu dişler malum, ama silikon felan hiç kullanmadim, bende krem kullandım işe yaramadı kendi sütum ve zeytinyağı sürdüm hep, öğün atlama yemeğini ye mutlaka emzirirken dirençten düşme zamanla zaten bebeğin kilo alımı iyiyse mamaya da gerek görmez doktorunuz, bende başta hiç sütüm yoktu sonradan geldi ve bol bol emzirdim mamayı bıraktık, sevgiler