Sulebaydir saçı sıfıra vurmak çözüm değil malesef. Benim de kızımın çok ince telli ve az saçı vardı ama hiç sıfıra vurmadım. Şuan 4 yaşında yeni yeni çıkan saçları var ve geçen yıla göre çok sıklaştı. Yine de dert ediniyorsanız bebek yağıyla düzenli yağlanıp bekletince çok işe yarıyor diye bir şey duymuştum