Yok dönemseldir yok diştir yok başka bişeydir derken 11 aylık oldu. Sadece ek gıda da değil beslenme sıfır. Anne sütü alıyordu. 4. Aya kadar herşey iyiydi. Emiyordu sürekli. Sonra ne olduysa emmek istemedi saat tutup emzirmeye başladım artık çünkü 10 saat emmediğini bilirim. Ek gıdaya geçtik ağzını açmadı. 9. Ayda memeyi iyice bıraktı. Mamaya geçtik. Doktor büyümüyo diye bide raporlu mama yazdı. Ondan sonra biraz toparladı boyu uzadı falan ama küçük yani. 11 aylık hala bazı 4-6 ay kıyafetler oluyo. Boyu kısa geliyo ama beden olarak oluyo yani. Şuan 8 kilo. Gece beslenmesi yapmıyo zaten. Dün akşam 8 de mamayı içirdim yatırdım. Sabah uyandığında mama vermedim. Sırf kahvaltı yapsın diye. 14 saat olmuştu aç yani. Uyandıktan 2 saat sonra kahvaltı yaptırayım dedim . Yok yok yok! Çıldıracam artık. Ağzını açmıyor. Zorla yediriyorum. Yarım yumurtayı zorla yedirdim resmen. Bu arada mamayı da yemiyor aslında da çizgi filmle kandırıyorum. Şimdi bana sakıncalı falan diyenler olacak ama başka çarem yok. 15 saat aç kalıyor ama yine de yemiyor. Mecbur kalıyorum. Bi bebek 15 saat aç kalabilir mi ya aklım almıyo. Yemeklerde de birlikte oturuyoruz sofraya birlikte yiyoruz sırf yesin diye. Aç değilsek bile bizde bişeler yiyoruz ama yok olmuyo. Neden böyle oluyo birisi beni aydınlatsın bi akıl verin ben napim 😞