Anneoluncaanladim Selamlar tatlı ve uykusuz annişler 🖐🏻 Kızım iki aylık oldu ve oturduğum semtte yeni açılan devlet hastanesinde doğum yaptım, doğum sonrası bütün kontrollere de oraya gittik ama muayenelerde bize daha fazla zaman ayırabilecek, online olarak da iletişime geçebileceğim bir çocuk doktoru arayışındayım. Sancaktepe-Sarıgazi'den kolay ulaşılabilecek, memnun kaldığınız çocuk dr u tavsiyelerinizi alabilir miyim?
Geceumut Anneoluncaanladim bölge hastanesinden memnunlar canım ama ben hiç gitmedim acil durumlar hariç
Arzuayse Anneoluncaanladim bende orda dogum yaptik bi aylik oldiluk .o hastanenin cocuk doktoru dr aysun iyi geldi kalabalik olunca iki kisi birden aliolar benim gittigimde fazla kimse yoktu guzel ilgilendi
Anneoluncaanladim Geceumut bir kere kadın doğumuna gitmeye kalkmıştık hamileliğin ilk dönemlerinde, o kadar kalabalıktı ki aciliyetimiz hiç bir şey ifade etmemisti 😑 iyi bir çocuk dr u olduğunu bilen varsa giderim ama, teşekkürler 😊